Dei Energy News

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΔΕΗ: Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές των Energa και Hellas Power

Τη λειτουργία ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για την εξυπηρέτηση των πελατών που επιστρέφουν στην εταιρεία από τις Energa και Hellas Power ξεκίνησε η ΔΕΗ.

Στην ειδική γραμμή οι πελάτες που θα εξυπηρετηθούν από τη ΔΕΗ που θα λειτουργήσει ως υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου θα μπορούν να απευθύνονται για τυχόν απορίες ή ερωτήσεις.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση:

"Σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) και του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ), με την οποία γνωστοποιήθηκε η διαγραφή δύο συγκεκριμένων εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Αγοράς, η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες των υπόψη εταιρειών για τα ακόλουθα:

• Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ν. 4001/2011 άρθρο 57, αναλαμβάνει από ώρα 00:01 της Τετάρτης 25/1/2012 την προμήθεια των καταναλωτών αυτών με ηλεκτρική ενέργεια, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου.

• Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν αδιάλειπτη

τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης.

• Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.

• Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.

• Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00)".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News