Dei Energy News

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Τα παράπονα των εργαζομένων για τα σωματεία και τους συνδικαλιστές -

Τα ποσοστά απεργίας στην “Κάτω Ελλάδα” ήταν ποσοστά “νικοτίνης”

Ένταση δημιουργήθηκε, στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τον ΑΗΣ Καρδιάς, όταν έλαβε το λόγο ο πρόεδρος του Σπάρτακου Γιώργος Αδαμίδης. Κάποιος εργαζόμενος ζήτησε από τον κ. Αδαμίδη να μη μιλήσει, θεωρώντας τόσο αυτόν, όσο και τους υπόλοιπους συνδικαλιστές των σωματείων, ως τους κύριους υπαίτιους για τ’ ότι επέστρεψαν στη δουλειά πριν δώσουν τη μάχη. “Τα συνδικάτα..
είναι πουλημένα. Αυτούς τους συνδικαλιστές που πριν λίγο καιρό φώναζαν στα μικρόφωνα των συλλαλητηρίων, δεν πρέπει να τους αφήσουμε να ξαναμιλήσουν. Εμένα με πήραν να πάω στη δουλειά, πριν να μου έρθει το χαρτί επίταξης. Αντί να παραιτηθούν και να πουν ότι είναι ανάξιοι.”, ανέφερε χαρακτηριστικά. 
 "Δεν είμαι μόνος μου"
Απάντηση στο γιατί δεν προκηρύχθηκε νέα απεργία από τη ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, έδωσε, χθες, από την πύλη του ΑΗΣ Καρδιάς, ο πρόεδρος του σωματείου «Σπάρτακος», Γιώργος Αδαμίδης: «Δεν είμαι μόνος μου. Είναι άλλοι 31 που δεν τους ενδιαφέρει. Μόνο 10 είναι από εδώ. Μόνο 10 είναι από την περιοχή. Δεν τους ενδιαφέρει τους άλλους. Τα ποσοστά απεργίας στην “Κάτω Ελλάδα” ήταν ποσοστά “νικοτίνης”. Δε συμφωνούν να προκηρύξουμε νέα 24 ωρη και 48ωρη απεργία. Γιατί λένε είμαστε επιστρατευμένοι. Πρέπει να σηκωθούν 31 χέρια ή από τα 31 τα 17″, είπε χαρακτηριστικά, μεταφέροντας ουσιαστικά τις ευθύνες σε άλλους.

  http://www.kozan.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News