Dei Energy News

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Α. Οικονόμου:Διαψεύδει δηλώσεις για πολιτικούς

Ουδόλως απηχούν τις απόψεις μου αξιολογήσεις και εκτιμήσεις που μου αποδίδονται, ιδιαίτερα μάλιστα καθόσον αφορά πολιτικά πρόσωπα, δηλώνει ο νομικός σύμβουλος της ΔΕΗ, κ. Αργύρης Οικονόμου.Αναλυτικότερα, ο κ. Αργύρης Οικονόμου, Νομικός Σύμβουλος της ΔΕΗ ΑΕ, έκανε σήμερα, 5.9.2012, την ακόλουθη δήλωση:
«Σε όσους, εδώ και δυόμιση μήνες, εργολαβικά και με αθέμιτους τρόπους, επιχειρούν να σπιλώσουν την προσωπική και επαγγελματική μου υπόσταση, δηλώνω ότι δεν θα συνδιαλεχθώ μαζί τους.
Ουδέποτε έχω έως σήμερα προβεί σε δηλώσεις και συνεντεύξεις και, αν ήθελα να κάνω, θα τις έκανα με επίσημο και διαφανή τρόπο.
Ουδόλως απηχούν τις απόψεις μου αξιολογήσεις και εκτιμήσεις που μου αποδίδονται, ιδιαίτερα μάλιστα καθόσον αφορά πολιτικά πρόσωπα που υπηρέτησαν ευσυνείδητα το συμφέρον του Δημοσίου και της Δημόσιας Επιχείρησης, διαχειριζόμενοι, συχνά, εξαιρετικά περίπλοκα και δύσκολα ζητήματα.
Τέλος, τονίζω έναντι όλων ότι θα συνεχίσω, με όσες δυνάμεις έχω, να εκτελώ τα υπηρεσιακά μου καθήκοντα με στόχο την αταλάντευτη υπεράσπιση των συμφερόντων της Δημόσιας Επιχείρησης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News