«Από τη Δευτέρα οι 17.000 κάτοικοι του νησιού, ή όσοι δραστηριοποιούνται στο νησί είναι αναγκασμένοι να πηγαίνουν στην Καβάλα για οποιοδήποτε εμπορικό τους θέμα, όπως αλλαγή ονόματος, διακοπή έκδοσης λογαριασμών, επανασύνδεση λογαριασμού, διευκρινίσεις για το λογαριασμό τους ή αλλαγή του τιμολογίου τους.Ο δήμαρχος Θάσου Κώστας Χατζηεμμανουήλ, χαρακτηρίζει απαράδεκτη την κίνηση αυτή τονίζοντας ότι:
Το νησί έχει 17.000 καταναλωτές της ΔΕΗ και όλοι αντιλαμβανόμαστε τι σημαίνει αυτό για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της Θάσου. Για την εξοικονόμηση του μισθού ενός υπαλλήλου ή δεν ξέρω τι άλλο έχει στο μυαλό της η ΔΕΗ ...
βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση, όλος αυτός ο αριθμός των επιχειρηματιών, των κατοίκων αλλά και οι συνταξιούχοι να πρέπει να μετακινηθούν από το νησί της Θάσου, να χαθούν εργατοώρες, να χαθούν μεροκάματα, να ξοδέψουν χρήματα για τις μετακινήσεις τους για μια απλή συναλλαγή. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον περιφερειακό διευθυντή της ΔΕΗ και αυτό είναι αδύνατον. Υπάρχουν δύο τηλέφωνα γραμμένα στην πόρτα του υποκαταστήματος στον Λιμένα, στα οποία ωστόσο δεν απαντά κανείς. Ας μας πουν επιτέλους που θέλουν να πάνε το νησί. Ξεκινήσαμε πριν από καιρό με την υποβάθμιση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και το ζήτημα των διακομιδών. Όλο το καλοκαίρι είχαμε δυσλειτουργία των ΕΛΤΑ γιατί δεν μπορούσαν να μοιραστούν τα γράμματα, λόγω έλλειψης προσωπικού. Αγωνιζόμαστε δύο χρόνια τώρα για την παραμονή του ΙΚΑ στα Λιμενάρια που τελικά καταφέραμε σαν Δήμος να δώσουμε μία λύση και τώρα βρισκόμαστε να αντιμετωπίζουμε το ζήτημα της ΔΕΗ».
=====================================
Τακτικές εισπρακτικών εταιρειών έχει επιστρατεύσει η ΔΕΗ στα Χανιά
Τακτικές εισπρακτικών εταιρειών επιστρατεύει το τελευταίο χρονικό διάστημα η ΔΕΗ στα Χανιά που ειδοποιεί ονομαστικά και μέσω τηλεφώνου τους καταναλωτές να προσέλθουν στα γραφεία της επιχείρησης προκειμένου να εξοφλήσουν τις οφειλές τους ή να καταβάλλουν δόσεις για λογαριασμούς που έχουν τεθεί σε διακανονισμό.
Σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΗ η ενέργεια αυτή έχει τον χαρακτήρα της υπενθύμισης για όσους καταναλωτές έχουν λάβει ειδοποίηση διακοπής ή έχουν καθυστερήσει τη δόση του διακανονισμού.
Μάλιστα πηγές του Flashnews.gr αναφέρουν ότι, μόνο σήμερα το πρωί "κυκλοφορεί" μια λίστα είκοσι σελίδων στα γραφεία της ΔΕΗ, η οποία έχει μοιραστεί στους υπαλλήλους προκειμένου να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ενημερώνοντας τους ότι θα πρέπει να τακτοποιήσουν άμεσα τις οφειλές τους.
Ήδη δεκάδες πολίτες έχουν δεκτεί τηλεφωνήματα από υπαλλήλους της ΔΕΗ, που σημειωτέον είναι η πρώτη φορά που η επιχείρηση ειδοποιεί τηλεφωνικά τους πελάτες της για την εξόφληση των λογαριασμών τους.
Όπως δήλωσε "παθών" στο Flashnews.gr, ο οποίος είχε προβεί σε διακανονισμό για οφειλές προς τη ΔΕΗ ύψους 766 ευρώ και είχε καθυστερήσει να καταβάλλει την οφειλή του, στις 11 το πρωί δέχτηκε τηλεφώνημα να τακτοποιήσει το χρέος του μέχρι και αύριο.
Η υπάλληλος του εξήγησε ότι έχει εκδοθεί δεύτερος λογαριασμός στον οποίο συμπεριλαμβάνεται το "χαράτσι" και θα πρέπει να φροντίσει άμεσα να καταβάλλει μέρος της οφειλής του.
Αργότερα, σε επικοινωνία του καταναλωτή με υπάλληλο της ΔΕΗ του ανέφερε ότι η τακτική αυτή ακολουθείται προκειμένου οι πολίτες να μην βρεθούν προ εκπλήξεων αν κάποιος "ιδιώτης κόψει μια μέρα το ρεύμα", όπως χαρακτηριστικά είπε.
Το επόμενο χρονικό διάστημα και καθημερινά λίστες με ονόματα οφειλετών θα δίνονται σε υπαλλήλους που εργάζονται σε διαφορετικά πόστα στη ΔΕΗ, προκειμένου να κάνουν τις προειδοποιητικές κλήσεις στους καταναλωτές.
Σημειώνεται ότι στις 27 Ιουνίου στην γενική συνέλευση της ΔΕΗ ο πρόεδρος κ. Αρθούρος Ζερβός ανέφερε ότι θα υπάρξει συνεργασία με call centers που θα ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις οφειλές και τις δυνατότητες διακανονισμού που υπάρχουν.
Με λιγα λόγια η ΔΕΗ θα επιστρατεύσει εισπρακτικές εταιρείες για τους ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς, που υπερβαίνουν το 1 δις. ευρώ, όμως φαίνεται ότι προς το παρόν προτιμά, ακολουθώντας τις παραινέσεις της Τρόικας για οικονομία, να επιστρατεύει τους υπαλλήλους της.
flashnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου