Νέα ανακοίνωση της ΔΕΗ για το θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής που φωτίζει την τραγική υπόθεση.
«Θα θέλαμε πρωτίστως να εκφράσουμε τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσας», επισημαίνει σε νέα ανακοίνωσή της η ΔΕΗ για το θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής στα Χανιά και προσθέτει:
«Σχετικά με δηλώσεις σε ΜΜΕ, ότι το τοπικό Κατάστημα της ΔΕΗ στα Χανιά γνώριζε για την κατάσταση της υγείας του καταναλωτή, σας γνωρίζουμε ότι:
•Ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ένταξη στο..
Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση δεν προβαίνει ποτέ σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
•Πρόσθετα επισημαίνουμε ότι δεν υπάρχει κανένα γραπτό αίτημα για τη συγκεκριμένη περίπτωση και ουδέποτε έχει ζητηθεί διακανονισμός οφειλής.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν γνώριζε και δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Ωστόσο, όπως προβλέπουν οι Κανονισμοί της Επιχείρησης, αλλά και όπως επιβάλλει η αντιμετώπιση σοβαρών συμβάντων, έχει συσταθεί Επιτροπή Διοικητικής Προανάκρισης για την πλήρη καταγραφή της υπόθεσης, αξιολόγησης των συμβάντων και διαδικασιών που ακολουθήθηκαν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της Πολιτείας είναι ενταγμένοι 656.000 καταναλωτές οι οποίοι δεν διατρέχουν οποιοδήποτε κίνδυνο διακοπής ρεύματος λόγω οφειλής. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και 5.874 άτομα που ύστερα από σχετική αίτηση τους και έγκριση της Πολιτείας έχουν ενταχθεί στην ειδική κατηγορία ατόμων που χρήζουν ανάγκης μηχανικής υποστήριξης.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
«Θα θέλαμε πρωτίστως να εκφράσουμε τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσας», επισημαίνει σε νέα ανακοίνωσή της η ΔΕΗ για το θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής στα Χανιά και προσθέτει:
«Σχετικά με δηλώσεις σε ΜΜΕ, ότι το τοπικό Κατάστημα της ΔΕΗ στα Χανιά γνώριζε για την κατάσταση της υγείας του καταναλωτή, σας γνωρίζουμε ότι:
•Ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ένταξη στο..
Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση δεν προβαίνει ποτέ σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
•Πρόσθετα επισημαίνουμε ότι δεν υπάρχει κανένα γραπτό αίτημα για τη συγκεκριμένη περίπτωση και ουδέποτε έχει ζητηθεί διακανονισμός οφειλής.
Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν γνώριζε και δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Ωστόσο, όπως προβλέπουν οι Κανονισμοί της Επιχείρησης, αλλά και όπως επιβάλλει η αντιμετώπιση σοβαρών συμβάντων, έχει συσταθεί Επιτροπή Διοικητικής Προανάκρισης για την πλήρη καταγραφή της υπόθεσης, αξιολόγησης των συμβάντων και διαδικασιών που ακολουθήθηκαν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της Πολιτείας είναι ενταγμένοι 656.000 καταναλωτές οι οποίοι δεν διατρέχουν οποιοδήποτε κίνδυνο διακοπής ρεύματος λόγω οφειλής. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και 5.874 άτομα που ύστερα από σχετική αίτηση τους και έγκριση της Πολιτείας έχουν ενταχθεί στην ειδική κατηγορία ατόμων που χρήζουν ανάγκης μηχανικής υποστήριξης.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου