Dei Energy News

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Ν. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ:ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ


κ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ΤΩΝ «ΝΕΩΝ»
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ
ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕ ΦΥΛΑΚΙΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ
Σε απάντηση ενός ακόμα κατάπτυστου δημοσιεύματος του κ. Παπαχρήστου της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ (του δημοσιογράφου με τις επτά αργομισθίες, όπως έχει γραφεί στον τύπο), που προφανή στόχο είχε με διάφορους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, όπως «σιγά μη σκίσεις (επιπλέον) και κανένα καλσόν αγωνιστή μου» να μηδενίσει την αξία της ενέργειάς μου να ..
σκίσω το χαρτί της επιστράτευσης, έχω να αναφέρω τα εξής:
Ισχυρίζεται ο κ. Παπαχρήστος για το γεγονός ότι έσκισα το χαρτί της επιστράτευσης «ότι από τη στιγμή που το παρέλαβες και να το σκίσεις και να μην το σκίσεις, το ίδιο κάνει».
Σ’ αυτό το σχόλιο η μόνη απάντηση που μπορώ να δώσω είναι ότι «κ. Παπαχρήστο σας είχα για πιο έξυπνο».
Είναι το ίδιο πράγμα να μην το παραλάβω και το ίδιο να το παίρνω, να το σκίζω στα μούτρα σας και να αρνούμαι να πειθαρχήσω και να παρουσιαστώ;
Παρεμπιπτόντως να σας ενημερώσω κ. Παπαχρήστο, επειδή αργούσαν να μου φέρουν την επίταξη, δεν κρύφτηκα για να μην την παραλάβω, αλλά πήγα ο ίδιος στο Αστυνομικό Τμήμα Άνω Πατησίων, δύο φορές, να την αναζητήσω για να την σκίσω όπως και έκανα.
Ειδάλλως έπρεπε να καθίσω ολημερίς στο σπίτι μου, να με βρουν εκεί, για να μην μου τη θυροκολλήσουν, όπως κάνουν με όποιον δε βρίσκουν.
Οι ισχυρισμοί σας ότι δεν μπορώ να απολυθώ γιατί βρίσκομαι σε ειδική άδεια, αφού είμαι μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΗ Α.Ε. και επιπλέον ότι σκοπίμως παρέλαβα το χαρτί της επίταξης, για να το σκίσω από τη μία και από την άλλη να φαίνεται ότι υπέγραψα για να το παραλάβω, δηλαδή ότι εκ του ασφαλούς πουλάω παλληκαριές, είναι παντελώς αβάσιμοι, με προσβάλουν σαν άνθρωπο, σαν εργαζόμενο και σαν συνδικαλιστή.
Τα επιχειρήματά σας είναι γελοία και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι από την ώρα που έσκισα το χαρτί της επίταξης, αρνούμαι να παράσχω στην Επιχείρηση τις υπηρεσίες με τις οποίες είμαι χρεωμένος.
Κύριοι, γίνεστε γραφικοί όταν με τέτοια κατασκευασμένα επιχειρήματα προσπαθείτε να κρύψετε το φόβο του συστήματος που στηρίζετε να με διώξει ποινικά ή να με απολύσει.
Για να τελειώνουμε με τα ψέματά σας. Καλώς, πολύ καλώς, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, έλαβα χαρτί επιστράτευσης, γιατί η εργασιακή μου σχέση με τη ΔΕΗ δεν έχει σταματήσει ποτέ.
Εξακολουθώ να είμαι υπάλληλος της ΔΕΗ. Απλά τα καθήκοντά μου ως εργαζόμενος, μετά την εκλογή μου στο Δ.Σ. της Επιχείρησης είναι συγκεκριμένα.
Υπό αυτή την έννοια, χαρτί επιστράτευσης δεν θα έπρεπε να πάρει κανένας που βρίσκεται σε συνδικαλιστική ή άλλη ειδική άδεια και κανένας αποσπασμένος.
Για να το κλείσουμε, σας ενημερώνω ότι αφού έσκισα το χαρτί της επίταξης, ούτε στον ΑΗΣ ΛΑΥΡΙΟΥ εμφανίστηκα για να δώσω το παρόν, που είναι η μονάδα που ανήκω οργανικά, ούτε έχω σκοπό να ασκήσω τα νέα καθήκοντά μου.
Επιπρόσθετα, η κυβέρνηση που στηρίζετε, εκτός από το να με απολύσει, μπορεί να δώσει εντολή στις αρμόδιες αρχές να με διώξουν ποινικά, γιατί:
α.    έσκισα, αγνόησα, δεν πειθάρχησα στις εντολές τους (διαβάστε καλά το νομοθετικό διάταγμα 17 του 1974) και
β.    επί 10 ημέρες σε μια σειρά τηλεοπτικά κανάλια και ραδιόφωνα, με το να λέω το τι θα κάνω εγώ και τι θα εισηγηθώ στη ΓΕΝΟΠ στο ενδεχόμενο της επιστράτευσης, στην ουσία παρότρυνα τους εργαζόμενους σε απειθαρχία (ξαναδιαβάστε το νομοθετικό διάταγμα 17 του 1974).
κ. Παπαχρήστο,
Είμαι στη διάθεση των αρχών και περιμένω ….
Υ.Γ. Όσο για το ποιος είμαι, όχι για εσάς, γιατί εσείς ξέρετε, αλλά για τους αναγνώστες της εφημερίδας σας, σας «θυμίζω» ότι:
·         Είμαι ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, που παρότι ήμουν επτά χρόνια Πρόεδρος, κανείς από ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ δεν κατάφερε να με βάλει στην τσέπη και δεν με κρατάει από πουθενά.
·         Είμαι ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, που έχω κάνει (το ίδιο συνεχίζω και τώρα σαν μέλος Δ.Σ. της ΔΕΗ) δεκάδες μηνύσεις, προσφυγές και καταγγελίες για να υπερασπιστώ το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον της Επιχείρησης.
·         Είμαι ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, που έχω συλληφθεί μαζί με άλλους συναδέλφους μου και είμαστε κατηγορούμενοι για το χαράτσι δύο φορές.
o   Μία γιατί εμποδίζαμε να φύγουν εντολές διακοπής στα σπίτια των φτωχών και άνεργων συνανθρώπων μας και
o   μία γιατί αποκαλύψαμε ότι τα αφεντικά της χώρας (αυτοί που εσείς συμμετέχετε στα χλιδάτα πάρτυ τους) λούφαραν και δεν πλήρωναν το χαράτσι και από πάνω μας έκαναν και μαθήματα ηθικής από τα κανάλια τους!!
Τέλος, εσείς δε θα μπορέσετε ποτέ να καταλάβετε γιατί κατέθεσα το σκισμένο χαρτί της επίταξης, στο μνημείο των πεσόντων ηρώων του ΕΛΑΣ στη μάχη της ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ.
Απλά σας αναφέρω δύο πράγματα:
α.    Εγώ, ως Πρόεδρος, σ’ αυτό το μνημείο έχω αποτίσει πάρα πολλές φορές φόρο τιμής, λέγοντας στις ομιλίες μου (τα video εδώ και 7 χρόνια είναι στην ιστοσελίδα της ΓΕΝΟΠ) ότι ο καλύτερος τρόπος τιμής, δεν είναι οι δακρύβρεχτοι λόγοι, αλλά να ακολουθήσουμε τα βήματά τους.
β.   Σας ενημερώνω ότι όχι χθες για πρώτη φορά, αλλά και πριν από τρία χρόνια (στις 4.5.2011, την ημέρα που έφυγε από κοντά μας ο αγωνιστής Ηλίας Σάντος) όταν και πάλι αυτοί που στηρίζετε ήθελαν να πουλήσουν τη ΔΕΗ, μαζί με άλλους 10 εναερίτες συναδέλφους μου (σύνολο 11-συμβολικά όσοι και οι πεσόντες), προς τιμήν τους, αναρριχηθήκαμε στα 174 μέτρα της καμινάδας αυτού του ιστορικού εργοστασίου για να φωνάξουμε όπως και τώρα ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ.
Τέλος κ. Παπαχρήστο,
Οι επιλογές που κάνει ο καθένας στη ζωή του έχουν άμεση σχέση με το πώς μεγάλωσε, πως ζει και με ποιους.
κ. Παπαχρήστο σας πληροφορώ ότι μένω στο ίδιο σπίτι από τότε που παντρεύτηκα και ζω σε μια οικογένεια που ο πεθερός μου είναι κομμουνιστής, ήταν αντάρτης και ο αδερφός του είναι ένας από τους εκτελεσθέντες στην Καισαριανή.
Να γιατί δεν θα μπορέσετε ποτέ να με καταλάβετε.
Να γιατί για εσάς κάποια πράγματα «εξηγούνται» μόνο ως θεατρινισμοί.
 Νίκος Φωτόπουλος
  Εκπρόσωπος των εργαζομένων
στο Δ.Σ. της ΔΕΗ Α.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News