Dei Energy News

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Έξαλλος με τη ΔΕΗ ο Στηβ Κακέτσης

http://www.newsit.gr/

Η ΔΕΗ απειλεί να κατεβάσει τους διακόπτες στη θρυλική Νεραϊδα και το εστιατόριο του πασίγνωστου επιχειρηματία. Τι λέει στο Νewsit o Στήβ Κακέτσης.

Μια οφειλή του επιχειρηματία προς τη ΔΕΗ είναι η αιτία του πολέμου μεγατόνων ή καλύτερα του πολέμου της κιλοβατώρας.

Ο Στηβ Κακέτσης, ιδιοκτήτης της θρυλικής Νεραϊδας και ενός πασίγνωστου εστιατορίου στον Άλιμο έχει μια οφειλή περίπου περίπου 55.000 ευρώ προς της ΔΕΗ. Ο επιχειρηματίας δε ζήτησε να μην πληρώσει αλλά εν μέσω οικονομικής θύελλας και με την αγορά να έχει στεγνώσει ζήτησε διακανονισμό.


Εστειλε λοιπόν στη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ένα έγγραφο με το οποίο παρακαλεί να γίνει διακανονισμός και να καταβάλλει κάθε εβδομάδα από 8.000 εως 10.000 ευρώ.





Ποια ήταν η απάντηση της ΔΕΗ; Ενα έγγραφο με το οποίο του ελεγαν να δώσει 10.000 ευρώ την Παρασκευή 2/11/2012 και άλλα 10.000 ευρώ τη Δευτέρα 5/11/2012. Δηλαδή μέσα σε διάστημα 4 ημερών να δώσει 20.000 ευρώ διαφορετικά θα του κόψουν το ρεύμα. Ειδοποιούν μάλιστα τον επιχειρηματία να λάβει τα μέτρα τους για την ασφάλεια του προσωπικού και των εγκαταστάσεων σε περίπτωση που δεν πληρώσει στις ημερομηνίες που του ορίζουν.


"Με υποχρέωσαν, σιγά την εξυπηρέτηση που μου έκαναν" λέει έξαλλος ο Στηβ Κακέτσης. Οπως χαρακτηριστικά δήλωσε στο Newsit "τα πράγματα είναι πολύ άσχημα. Εγώ είμαι επιχειρηματίας ενός νυκτερινού κέντρου και ενός εστιατορίου 32 χρόνια με 100 άτομα προσωπικό. Εχω μια διαφορά με τη ΔΕΗ όλα αυτά τα χρόνια 55.000 ευρώ αφαιρώντας το χαράτσι (περίπου 11.000 ευρώ) που δεν είμαι υποχρεωμένος να το πληρώσω γιατί το κτίριο είναι κρατικό. Μου στέλνουν κάτι ιδιωτικά συνεργεία, όχι της ΔΕΗ και μου λένε πως θα μου κόψουν το ρεύμα. Προτεινα λοιπόν να γίνει ένας διακανονισμός και να τους δίνω ένα μεγάλο ποσο καθε εβδομάδα αλλά μου έστειλαν ένα χαρτί που μου ζητούσαν να δώσω 20.000 ευρώ μέσα 4 μέρες. Αλλιώς λέει θα μου κόψουν το ρεύμα.

Δε κατάλαβα, ποιον απειλούν; Οι κύριοι αυτοί δουλεύουν σε δημόσια επιχείρηση, από εμένα ζουν, που πληρώνω ρεύμα 17.000 το μήνα. Ποιον απειλούν; Μου απάντησαν με δικτατορικό τρόπο. Αλλά αυτά δε τα καταλαβαίνει ο Κακέτσης. Τους ενημέρωσα πως θα βγω στα κανάλια. Δε σας απειλώ τους είπα αλλά σας προειδοποιώ.


Ας πάνε να εισπράξουν τα λεφτά ενός μεγαλο-οφειλέτη που τους χρωστάει 80.000 εκατομμύρια και να αφήσουν μια επιχείρηση που αγωνίζεται τίμια να επιβιώσει με όλα αυτά που έχουν συμβεί το τελευταίο καιρό.


Εγώ θα επιβιώσω αλλά αυτοί εμένα δε θα μου κόψουν το ρεύμα. Δε δέχομαι απειλή από κανέναν"
είπε τέλος ο κύριος Κακέτσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News