Από το http://www.newsit.gr/
Υπάλληλοι του υποκαταστήματος ανέφεραν ότι πολλοί λογαριασμοί του καλοκαιριού ήταν φουσκωμένοι, λόγω και της χρήσης κλιματιστικών και διευκρίνισαν πως όταν κάποιος έρθει και ζητήσει διακανονισμό για οφειλές, η ΔΕΗ συνήθως ζητά το 50% και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις το ποσοστό αυτό μειώνεται και άλλο.
Η πλειονότητα εκείνων που ζητούν διακανονισμό είναι άνεργοι και επιχειρηματίες. Αλλά, όπως αναφέρει υπάλληλος της ΔΕΗ «υπάρχουν πελάτες που ρωτούν αν μπορούν διακόψουν για ένα διάστημα την παροχή ρεύματος και με αυτό τον τρόπο να γλιτώσουν το τέλος ακίνητης περιουσίας».
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ για να προχωρήσει σε διακοπή του ρεύματος σε πελάτη της πρέπει να λήξουν δύο λογαριασμοί. Στην περίπτωση, όμως, που συνεχίζουν να μένουν απλήρωτοι, επιδίδεται στον οφειλέτη εξώδικο, με το οποίο ενημερώνεται πως αν δεν πληρώσει το χρέος έναντι της Επιχείρησης εντός της προθεσμίας, που ορίζεται, θα καταγγελθεί το συμβόλαιο και θα ξηλωθεί ο μετρητής. Όταν κάποιος θελήσει να επανεγκαταστήσει τον μετρητή, θα πρέπει να τον ξαναπληρώσει και να προχωρήσει σε νέο συμβόλαιο.
Μεγάλες ουρές παρατηρούνται καθημερινά στο υποκατάστημα Κερατσινίου της ΔΕΗ, στον Πειραιά, καθώς δεκάδες ενοικιαστές, που άλλαξαν πρόσφατα σπίτι, προσπαθούν να διευθετήσουν τις όποιες εκκρεμότητες τους με την Επιχείρηση, ενόψει και της επιβολής του νέου τέλους ακινήτων.
Πολλοί καταναλωτές, που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς κάθε δίμηνο, προχωρούν σε διακανονισμό.
Δεν είναι όμως και λίγοι οι ενοικιαστές, οι οποίοι, αποχωρώντας από ένα σπίτι, άφησαν το όνομά τους στον λογαριασμό της ΔΕΗ και τώρα, σπεύδουν να το αφαιρέσουν, από φόβο μην επιβαρυνθούν εκείνοι με το τέλος του ακινήτου, που θα περάσει μέσα από τον λογαριασμό της Επιχείρησης.Υπάλληλοι του υποκαταστήματος ανέφεραν ότι πολλοί λογαριασμοί του καλοκαιριού ήταν φουσκωμένοι, λόγω και της χρήσης κλιματιστικών και διευκρίνισαν πως όταν κάποιος έρθει και ζητήσει διακανονισμό για οφειλές, η ΔΕΗ συνήθως ζητά το 50% και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις το ποσοστό αυτό μειώνεται και άλλο.
Η πλειονότητα εκείνων που ζητούν διακανονισμό είναι άνεργοι και επιχειρηματίες. Αλλά, όπως αναφέρει υπάλληλος της ΔΕΗ «υπάρχουν πελάτες που ρωτούν αν μπορούν διακόψουν για ένα διάστημα την παροχή ρεύματος και με αυτό τον τρόπο να γλιτώσουν το τέλος ακίνητης περιουσίας».
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ για να προχωρήσει σε διακοπή του ρεύματος σε πελάτη της πρέπει να λήξουν δύο λογαριασμοί. Στην περίπτωση, όμως, που συνεχίζουν να μένουν απλήρωτοι, επιδίδεται στον οφειλέτη εξώδικο, με το οποίο ενημερώνεται πως αν δεν πληρώσει το χρέος έναντι της Επιχείρησης εντός της προθεσμίας, που ορίζεται, θα καταγγελθεί το συμβόλαιο και θα ξηλωθεί ο μετρητής. Όταν κάποιος θελήσει να επανεγκαταστήσει τον μετρητή, θα πρέπει να τον ξαναπληρώσει και να προχωρήσει σε νέο συμβόλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου