Σε μια εταιρεία με 7.500.000 πελάτες σε κάθε άκρη της χώρας την οποία
κρατούν όρθια οι λιγοστοί εργαζόμενοι της λογικό και ανθρώπινο είναι να γίνονται
και λάθη.
Δεν λέμε ότι είναι ωραίο, δεν λέμε ότι είναι σωστό, δεν
δικαιολογούμε τους εαυτούς μας, όμως δεν μπορεί και δεν είναι σωστό από
μεμονωμένες περιπτώσεις και λάθη να ισοπεδώνονται τα πάντα και να μην
αναγνωρίζεται η προσπάθεια που καταβάλλεται από το λιγοστό
προσωπικό.
Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ με το ηθικό ανάστημα του συνδικάτου που χρόνια τώρα
αγωνίζεται με πράξεις (και για όποιον το αμφισβητεί μια ματιά στην
ιστοσελίδα μας θα αποδείξει ότι
έτσι είναι) για την προάσπιση των συμφερόντων της επιχείρησης και του καταναλωτή
εκ μέρους όλων των εργαζομένων χωρίς να αναζητά δικαιολογίες και άλλοθι, ζητά συγνώμη για το γεγονός, είτε υπάρχουν είτε δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
Κλείνοντας θέλουμε να κάνουμε δύο επισημάνσεις.
Η πρώτη έχει να κάνει με την αναγκαιότητα μιας σειράς εργασιών,
όπως η καταμέτρηση και οι διακοπές ρεύματος να επανέλθουν αποκλειστικά στη
ΔΕΗ.
Αυτές οι εργασίες είναι η
επαφή της ΔΕΗ με την κοινωνία και δεν μπορεί να αφήνεται σε εποχικό προσωπικό
που συνεχώς αλλάζει ή σε εργολάβους - ιδιώτες. Όταν αυτές οι εργασίες γίνονται από το μόνιμο προσωπικό τα λάθη σχεδόν
μηδενίζονται.
Η δεύτερη αφορά
όσους γαντζώνονται από τα όποια
μεμονωμένα λάθη ή αδυναμίες της Δημόσιας Επιχείρησης για να ανοίξουν την πόρτα των ιδιωτών. Τους λέμε λοιπόν
ας δουν τα έργα τους στη λιανική
αγορά.
Ο εργαζόμενος δεν εργάζεται καλύτερα με το φόβο αλλά με τη συνείδηση και
αυτή δεν καλλιεργείται με τον βούρδουλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου