Dei Energy News

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Ποιος ο λόγος διαφήμισης της μονοπωλιακής ΔΕΗ; Mια ακόμη οικονομική ενίσχυση σε συγκεκριμένα ΜΜΕ;‏

Του βουλευτή ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Ποιος ο λόγος διαφήμισης της μονοπωλιακής ΔΕΗ; 

Mια ακόμη οικονομική ενίσχυση σε συγκεκριμένα ΜΜΕ;‏ Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ) έχει συμβάλλει αποφασιστικά τα τελευταία εξήντα τρία χρόνια στην ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας αλλά και της κοινωνίας και της χώρας γενικότερα. 
Όταν τη δεκαετία του ’60 τα συνεργεία με τους τεχνικούς υπαλλήλους της ΔΕΗ όργωναν τη χώρα και σε όλα τα απομακρυσμένα χωριά της χώρας περίμεναν αυτά τα συνεργεία σαν το Άγιο Φως της Λαμπρής, το επάγγελμα του υπαλλήλου της ΔΕΗ είχε prestige (σε τέλεια Ελληνικά) και οι εργαζόμενοι απολάμβαναν σεβασμό και αξιοπιστία και η ΔΕΗ αποτελούσε εγγύηση και ενέπνεε σιγουριά για την επιτυχία των αναπτυξιακών σχεδίων της χώρας. 
Τα τελευταία χρόνια όμως, οι κυβερνήσεις του δικομματισμού εξαργύρωσαν πολύ φτηνά τα πλεονεκτήματα του μονοπωλίου της ΔΕΗ, με προσλήψεις, χαριστικές παροχές, εκμαυλισμό ακόμη και των συνδικαλιστών και τελικά με χαράτσια και με ξεπούλημα σε ξένα και ντόπια συμφέροντα. 
Όπως με όλα τα μεγάλα σκάνδαλα, κανένας δεν ασχολείται με την ουσία των θεμάτων, δηλαδή να γίνει έλεγχος και να καταλογιστούν ευθύνες σε αυτούς που πήραν τις αποφάσεις οι οποίες κατέστρεψαν τα ασφαλιστικά ταμεία, τις τράπεζες, τον ΟΤΕ, την ΔΕΗ, τον ΟΣΕ και όλες τις ΔΕΚΟ, και διόγκωσαν το δημόσιο χρέος . 
Απεναντίας μεταβιβάζεται το κόστος από όλες αυτές τις ζημιές στον Έλληνα φορολογούμενο και καταλήγουμε στην εύκολη αποστροφή αυτοί που τα λένε είναι λαϊκιστές, κινδυνολόγοι ή και γραφικοί. Και δεν είναι μόνο αυτά, αλλά ακόμη και σήμερα χαρίζονται χρέη και δάνεια στους καναλάρχες εργολάβους, στις ποδοσφαιρικές ομάδες και όχι μόνο, τα οποία επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο. 
Η επιβάρυνση του μέσου Έλληνα δεν γίνεται όμως μόνο με όλα αυτά, αλλά και με την αύξηση των τιμών των παροχών κοινής ωφέλειας. Η αύξηση αυτή προέρχεται από την κακοδιαχείριση των οργανισμών κοινής ωφέλειας και τη στοχευμένη χρηματική ροή προς συγκεκριμένους προορισμούς. Έχουμε παρατηρήσει για παράδειγμα να χρηματοδοτούν οι ΔΕΚΟ πολιτιστικές εκδηλώσεις (και συνήθως αμφιβόλου ποιότητος) στις εκλογικές περιφέρειες των αρμόδιων Υπουργών. 
Ζήτησε το λόγο ποτέ κανείς από τους Διοικητές αυτών των Οργανισμών; Μία τέτοια ακόμη παράλογη ενέργεια και σήμερα μπορεί να παρατηρήσει άνετα ο κάθε Έλληνας αν βλέπει τηλεόραση. 
Παρουσιάζονται διαφημίσεις που διαφημίζουν τη ΔΕΗ. 
Δηλαδή μία μονοπωλιακή επιχείρηση χρειάζεται διαφήμιση; 
Ή πουλάμε τα μερίδια σε ανταγωνιστές και μετά διαφημιζόμαστε ότι εμείς είμαστε οι καλλίτεροι; 
Ή αυτές οι διαφημίσεις είναι για να ενημερώνουν τους καταναλωτές και προβάλλονται για κοινωνικούς λόγους χωρίς να πληρώνονται;
 Ή τέλος, ήταν μια ακόμη οικονομική ενίσχυση στα συγκεκριμένα κανάλια; Από την άλλη πλευρά ο Έλληνας καταναλωτής, ο μικρομεσαίος Έλληνας πολίτης, ο άνεργος και ο συνταξιούχος πληρώνει τις αυξήσεις για να μπορέσει η ΔΕΗ να αντεπεξέλθει. 
Μετά από όλα αυτά ερωτάται ο κ. Υπουργός: Έχει γίνει οικονομικός έλεγχος για κακή διαχείριση στη ΔΕΗ; 
Ποίος ο σκοπός των διαφημίσεων της ΔΕΗ σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης; 
Πόσα χρήματα έχουν διατεθεί για διαφημίσεις και σε ποια μέσα ενημέρωσης; 
Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των ΜΜΕ; 
Ποιες είναι οι αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ το τελευταίο έτος; 
Έχει υπολογιστεί το ισοδύναμο αυτών των μέτρων σε παροχές στους άπορους, στους μικροσυνταξιούχους, στους πολύτεκνους και στους άνεργους; 
Δηλαδή πόσοι θα ελάμβαναν και τι ενισχύσεις με αυτά τα χρήματα των περιττών διαφημίσεων που η ΔΕΗ επιλέγει να τα προσφέρει στους εργολάβους – καναλάρχες;

 http://www.newsnow.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News