Dei Energy News

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΒΕΛΓΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ



20131015-215309.jpg
Βρυξέλλες, Πορφύρης Δ./Σταφυλά Π.

 
Με τίτλο « η Mittal με σκότωσε :o Αlain συνδικαλιστής της Arcelor απαγχονίζεται και κατηγορεί » η βέλγικη εφημερίδα La Capitale (15/10/13) στο πρωτοσέλιδό της και σ΄αποκλειστικότητα γνωστοποιεί τον τραγικό θάνατο ενός ανέργου.Ο άτυχος άνδρας άφησε πίσω του μια συγκινητκή αλλά και καταγγελτική επιστολή.
Το ανθρώπινο δράμα εκτυλίχθηκε το Σάββατο 12/10/13 στην περιοχή της Λιέγης.Ο Alain Vigneron ήταν εργάτης της χαλυβουργίας ArcelorMittal στη Λιέγη.Aπελπισμένος ο 45χρονος οικογενειάρχης κρεμάστηκε μέσα στο σπίτι του δύο χρόνια μετά την ανακοίνωση ότι έκλεινε ο φούρνος «ζεστού» χάλυβα που συμπαρέσυρε αρχικά σ’ απόλυση 2000 εργαζομένους.

Ο Alain ήταν υπεύθυνος παραγωγής στο TLB του Chertal για την εταιρεία αλλά και μάχιμος συνδικαλιστής του FGTB.Αυτή τη φορά η ανακοίνωση της οριστικής παύσης της παραγωγής του ζεστού χάλυβα και ενός μεγάλου μέρους του κρύου έκαμψε και τις τελευταίες του αντιστάσεις. Σε αυτήν τη φάση προβλέπεται να απολυθούν 2000 εργάτες, μεταξύ αυτών και ο Alain ο οποίος δούλευε σε εργοστάσιο από 14 χρονών.
Αφήνει πίσω του τη γυναίκα του Laurence και μια κόρη τη Sophie.

Tην αποχαιρετιστήρια επιστολή του την έστειλε στον φίλο του και συνάδελφό του για 20 χρόνια τον Frédéric Gillot.Εδώ και κάποιες εβδομάδες ο Alain ήταν σε διάσταση με τη σύζυγό του.Ο Frédéric αποκαλύπτει ότι:« για τον Alain μόνο δύο πράγματα είχαν σημασία:η οικογένειά του και η δουλειά του.Ήταν περήφανος για την δουλειά του.Η ανακοίνωση του τέλους της ενσωματωμένης σιδηρουργίας ήταν πολύ βαρύ γι αυτόν.»O αυτόχειρας της Λιέγης ήταν κάτοικος του Saive (Blegny) στην ευρύτερη περιοχή.
Στην επιστολή αναφέρεται στους δικούς του ενώ καταφέρεται κατά του δισεκατομυριούχου επιχειρηματία Lakshmi Mittal που φιγουράρει σε περίοπτη θέση στην κατάταξη των πιο πλούσιων ανθρώπων στον πλανήτη στη λίστα Forbs.Καλεί την κυβέρνηση έστω την ύστατη στιγμή να πάρει τα κατάλληλα μέτρα για να σώσει θέσεις εργασίας.
Η αποχαιρετιστήρια επιστολή του έχει ως εξής:
« Αγαπητή μου οικογένεια,
σας απευθύνω τις τελευταίες μου λέξεις.Θέλω να σεβαστείτε την γυναίκα μου και την κόρη μου.Αυτές δεν ευθύνονται για τίποτα.Τις έκανα να υποφέρουν υπερβολικά εξ΄αιτίας της δουλειάς μου για τον κ. Μittal.Αυτός μoυ τα πήρε όλα την δουλειά μου,την οικογένειά μου …Πόσες οικογένειες ακόμη θα καταστρέψει;Δεν μπορώ άλλο,αυτός ο δισεκατομυριούχος δεν υποφέρεται.Ο φίλος μου ο Freddy κρεμάστηκε μέσα στο γραφείο του εξ αιτίας όλων αυτών των καπιταλιστών όπως ο Mittal.Δεν άντεχε άλλο όπως κι εγώ σήμερα….Αγωνίζομαι 21 χρόνια …Αγαπητή κυβέρνηση θα σώσετε τις χιλιάδες θέσεις εργασίας οικογενειών που υποφέρουν;
Μικρές μου,γυναίκα μου και κόρη μου θέλω να ξέρετε ότι σας αγαπώ.Αλλά ο κ.Μittal μου τα πήρε όλα:την περηφάνια,την ευγένεια και το κουράγιο να μάχομαι για την οικογένειά μου…..Θα ήθελα αυτές οι τελευταίες μου λέξεις να διαβαστούν στην εκκλησία,σας παρακαλώ.Ευχές σ’ όλους τους αγωνιστές.Αlain.»
Η τελευταία του επιθυμία είναι να γνωστοποιηθεί το δράμα του ώστε να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη γι αυτούς που έχασαν ή θα χάσουν την δουλειά τους χωρίς προοπτική για το μέλλον.Καταστράφηκε φυσικά και ψυχολογικά και αποφάσισε να θέσει τέρμα στη ζωή του.Ο φίλος του Frédéric εκπρόσωπος του FGTB στο Chertal δηλώνει:«Υπήρχε ένα αίσθημα εγκατάλειψης.Ένα αίσθημα που όλοι οι εργάτες της Μittal το νιώθουν.Δράματα σαν αυτό θα υπάρξουν κι άλλα αφού 3000 εργάτες θα χάσουν τη δουλειά τους χωρίς να μιλάμε για τους υποαπασχολούμενους συμβασιούχους.»


 http://olympia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Dei Energy News

ΕΙΔΗΣΕΙΣ Dei News